Parametry Teorie a Praxe Fotogalerie Měření Rady a Doporučení Optimalizace Elektromobil Nissan Leaf Tesla Model S Jak koupit Model S Síť nabíjecích stanic Anketa uživatele Anketa provozovatele Aktuality O mně, Kontakt Partneři |
    Rady a doporučení... 1, Výběr měniče: Díky požadavku ČEZ-u na rozdělení výkonu do třech fází jsem měl možnost, kromě finálně použitého měniče Kostal PIKO 10.1, krátkodobě vyzkoušet měniče Solutronic SolPlus50 a Sunville SV10000 a proto mohu trochu zhodnotit alespoň některé jejich vlastnosti. Největší rozdíly jsem zaznamenal v účinnosti při malém výkonu do 10 % nominálního výkonu a v hlučnosti při výkonu nad 60 % nominálního výkonu. Nejtišší byl jeden z měničů SolPlus 50 a v malém výkonu je nejúčinnější PIKO 10.1. Já osobně preferuji maximální účinnost a případné obavy z hlučnosti doporučuji řešit umístněním měniče do míst kde se nebydlí. Například do sklepa, garáže, nebo na půdu.
2, Výběr automobilu: Možná se na první pohled zdá, že tohle sem nepatří, ale
tento bod je tak závažný že ho doporučuji přečíst všem.
|
29.03.2024 17:01 Power = 424 W DC1 U = 405 V DC2 U = 394 V DC1 I = 0.57 A DC2 I = 0.56 A DC1 P = 231 W DC2 P = 221 W PanT1 = -19.0 ˚C PanT2 = -19.1 ˚C Temp. = -19.4 ˚C AC1 U = 218 V AC2 U = 220 V AC3 U = 219 V AC1 I = 0.64 A AC2 I = 0.66 A AC3 I = 0.63 A AC1 P = 140 W AC2 P = 145 W AC3 P = 139 W Today Energy: 40.51 kWh Total Energy: 124057 kWh |